خانه قبرص

معرفی این سایت جهت خرید مسکن و سرمایه گذاری در کشور خارج مستلزم تحقیق هستین که با وارد شدم در سایت evvhouse.com در تمام مراحل در کنار شما عزیزان خواهیم بود.

۱ مطلب در دی ۱۳۹۸ ثبت شده است

۰۱
دی

قبرس اروپایی

خانه رویایی با زندگی رویایی در قبرس

مطالعه و کسب آگاهی کامل از مفاد کلیه بخشنامه ها
نظارت بر اعطای تسهیلات با رعایت بخشنامه ها
اتخاذ تمهیدات لازم جهت وصول مطالبات بانک
نظارت بر امنیت شعبه در کلیه موارد
انجام اقدامات لازم و برنامه ریزی در خصوص دستیابی به اهداف تعیین شده
نظارت بر ارائه بهینه خدمات
شرکت در جلسه ها ، سمینار ها و همایش ها در ارتباط با شعبه
ارائه گذارش کتبی از عملکرد کارکنان
دریافت و رسیدگی به تقاضاهای افتتاح حساب
اعمال کنترل های لازم در خصوص اسناد صادره
کشف رمز چکهای رمز دار وارده
رسیدگی به تقاضای صدور یا تمدید دسته چک
نظارت بر امور خزانه
مطالعه و کسب آگاهی کامل از مفاد کلیه بخشنامه ها
نظارت بر اعطای تسهیلات با رعایت بخشنامه ها
اتخاذ تمهیدات لازم جهت وصول مطالبات بانک
نظارت بر امنیت شعبه در کلیه موارد
نمودار مورد کاربری  use case diagram              
نمودار کلاس کاربردی             use class diagram
نمودار توالی کاربردی     use sequence diagram
نمودار حالت کاربردی  use state diagram            
نمودار فعالیت کاربردی      use Activity diagram

 

سیستم های اطلاعات وظیفه ای

به نیازهای کاربران از اطلاعات درباره حوزه های MIS * 
وظیفه ای زیر مرتبط است
   - ساخت و تولید
 (HRIS) منابع انسانی    - سیستم اطلاعات  
   - دیگر موارد
(EIS) * سیستم های اطلاعات اجرایی
* سیستم اطلاعات سرمایه گذاری
  وظیفه دار به یکدیگر (IS)   - تمایل سیستم های اطلاعات 
(ERP)       - برنامه ریزی منابع سرمایه
MIS چشم اندازی از

* اولین تلاش، ساختن اطلاعات قابل دسترس برای مدیریت

* وقتی در دهه1960 برای اولین بار ایجاد شد، بیشترین بهره از امتیاراتش برده شد

* اکنون در تمام شرکت ها کامل شده
 

 

از امروز نیروهای امنیتی، تمامی پناهجویانی را که با پای پیاده به مقصد شهرهای وان، ایغدیر، آغری و ارزروم در حرکت‌اند متوقف کرده و به مراکز بازداشت منتقل می‌کنند. در آن‌جا آن‌ها را معاینه صحی کرده و سپس مراحل اداری پرونده‌شان آغاز می‌شود. تعدادی که به‌شکل جدی مشکل دارند و با برگشت به افغانستان امنیت جانی نخواهند داشت و یا به‌دلیل مریضی‌های جدی ممکن است مدتی بیشتری در ترکیه بمانند. بدین ترتیب دیگر به هیچ پناهجویی اجازه‌ی ورود به مراکز شهرها را نمی‌دهند.
کمبود جا در مراکز بازداشت
باورود و دستگیری تعداد زیادی از پناهجویان، مراکز بازداشت این شهرها پر شده و دیگر پذیریشی ندارد. به این خاطر مرکز ورزشی «آش قلعه» در شهر ارزروم را به این منظور اختصاص داده‌اند.
هاشم ازوجان، رییس اداره‌ی مهاجرت شهر ارزروم گفته است که قبلا به‌خاطر مشکل مدارک سفر پناهجویان مراحل اخراج پناهجویان به افغانستان به مشکل برمی‌خوردیم که زمان زیادی باید منتظر می‌ماندی. حالا با آمدن هیأت از افغانستان این مشکل نیز به‌واسطه‌ی سفارت و قنسولگری‌های افغانستان در ترکیه حل شده است.
وی اضافه کرده است که به‌خاطر حل اخراح این‌همه مهاجر به افغانستان از هواپیماهای تجارتی چارتر کمک خواهند کرد و به‌شکل مستقیم از ارزروم به کابل پرواز خواهند کرد؛ بنابراین، دیگر نیازی به انتقال پناهجویان از شهرهای شرقی به آنکارا و استانبول نیست.
نظر به توافق دوطرفه‌ی ترکیه با هیأت اعزامی افغانستان، در مرحله‌ی اول مدارک سفر ۶۷۰ پناهجو آماده خواهد شد و در زمان کوتاهی صاحبان مدارک اخراج خواهند شد.
کمی پیاده روی کردیم چون خیلی خسته بودم برگشتیم هتل، صبح اول وقت صبحانه خوردیم ، ماشین رفت برای تعمیر که تا عصری طول کشید و چندتا قطعه همراه صفحه کلاچ عوض شد و ٧۵٠ لیر خرجش شد اما خداروشکر که درست شد ، برای خوردن غذا به رستوران gelgör gağ kebap رفتیم که درخیابان اصلی نزدیک هتل بود فقط یک نوع کباب داره که شبیه کباب چنچه ماست ، ۵سیخ کباب با دوتا سالاد و سه تانوشیدنی وبعدش سه تا چای بادو تاشیرینی که خیلی خوشمزه بود شد۴٢ لیر واقعا خوشمزه بود . بعدش سری به فروشگاه Migros که خیلی نزدیک هتل بود زدیم وسری هم بهforum زدیم که فروشگاه Carrefour sa هم اونجا بود این فروشگاه تقریبا خارج از شهر است واز هتل فاصله دارداما چون میخواستیم در ترابزون خرید کنیم فقط به دیدن اکتفا کردیم وبرگشتیم هتل فرداش خیلی زود از خواب بیدارشدیم وسایل رو جمع کردیم صبحانه خوردیم با هتل تسویه کردیم وبه سمتTrabzon حرکت کردیم.

قسمت دوم شهر ساحلی وزیبای Trabzon روز اول 

ساعت ۸:۳۰ شروع حرکت ما به سمت ترابزون از إرزوروم بود همانطور که گفتم بعلت خرابی ماشین وحرکت با دنده سنگین از آغری تا إرزوروم مصرف بنزین زیاد شد بنابراین مادرشهرBayburt  بنزین زدیم ١۵٠ لیر که میشه ٣١ لیتر وخورده ای هرلیتر بنزین۴٫۸۳ لیر قیمت داشت(در حال حاضر حدود ۷٫۵ لیره است)  ،خوبی جاده ها این بود که قدم به قدم پمپ بنزین داشت، وجای نگرانی نمیگذاشت ،بعد گذشتن از شهر Gümüşhane.  جاده کم کم کوهستانی وپرپیچ وخم میشه ولی کیفیت جاده فوق العاده وعریض هست،مه بیشتر راه همراه ما بود تا نزدیکیهای ترابزون ،

 

,Flippo.( 3 -سیستم های اطالعاتی منابع انسانی 12 افزایش نیازمندی های منابع انسانی، آیین نامه های دولتی و توسعه ی امکانات میکروکامپیوترها، همه به نیاز وجود یک سیستم اطالعاتی در بخش منابع انسانی اذعان دارند. از آن جا، عنوانِ سیستم های اطالعاتی منابع انسانی)HRIS )شناخته می شود. HRIS یک سیستم پایگاه داده است که تمام ارتباطات و وابسته های اطالعات منابع انسانی را شامل می شود و تسهیالتی 9 Separation 10 Lay off or Release 11 Discharge 12 Human Resource Information Systems(HRIS) 7 دارد: 13 برای نگهداری و دسترسی به این داده ها را فراهم می کند)29,2000,Byars.)هر سیستم HRIS ،سه جزء کارکردی 1)ورودی، 7)نگهداری و بررسی داده، و 3)خروجی. روش تحقیق جامعــه آمــاری کارکنــان شــرکت فــوالد خوزســتان اســت. تعــداد کــل کارکنــان شــاغل در شــرکت فــوالد خوزســتان 5620 نفــر اســت کــه از ایــن تعــداد، 134 نفــر در معاونــت منــابع انســانی بــا سیســتم هــای اطالعـــات مـــدیریت کـــامپیوتری کـــار مـــی کننـــد و از اطالعـــات اســـتخراج شـــده جهـــت مـــدیریت منـــابع انســانی بهــره مــی گیرنــد و جامعــه ی آمــاری مــا را در ایــن تحقیــق تشــکیل مــی دهنــد. ایــن تعــداد بــا اســـتفاده از روش نمونـــه گیـــری طبقـــه ای یـــا گروهـــی) Sampling Stratified )انتخـــاب شـــده انـــد. جهــت تعیــین 134 نفــر افــراد مــورد نظــر مــا از میــان جمعیــت رده هــای شــغلی مختلف)مــدیر، رئــیس، سرپرســــت، کارشــــناس ارشــــد، کارشــــناس و تکنیســــین ارشــــدوکارمند ارشــــد(، از روش نمونــــه گیــــری مـــنظم)Sampling Systematic )و لیســـت رســـمی کارکنـــان کـــه بـــه ترتیـــب شـــماره شناســـایی ســازمانی نگهــداری مــی شــود اســتفاده گردیــده و افــراد اســتخراج و انتخــاب شــده انــد و از ایــن میــان بــر اساس جدول مورگان، تعداد نمونه ی آماری 100 نفر تخمین زده شد. 

 

یک داستان جالب
یک برنامه‌نویس و یک مهندس در یک مسافرت طولانى هوائى کنار یکدیگر در هواپیما نشسته بودند.
برنامه‌نویس رو به مهندس کرد و گفت: مایلید با همدیگر بازى کنیم؟ مهندس که می‌خواست استراحت کند محترمانه عذر خواست و رویش را به طرف پنجره برگرداند و پتو را روى خودش کشید.
برنامه‌نویس دوباره گفت: بازى سرگرم‌کننده‌اى است. من از شما یک سوال می‌پرسم و اگر شما جوابش را نمی‌دانستید ۵ دلار به من بدهید. بعد شما از من یک سوال می‌کنید و اگر من جوابش را نمی‌دانستم من ۵ دلار به شما می‌دهم.
مهندس مجدداً معذرت خواست و چشمهایش را روى هم گذاشت تا خوابش ببرد.
این بار، برنامه‌نویس پیشنهاد دیگرى داد. گفت: خوب، اگر شما سوال مرا جواب ندادید ۵ دلار بدهید ولى اگر من نتوانستم سوال شما را جواب دهم ۵٠ دلار به شما می‌دهم. این پیشنهاد چرت مهندس را پاره کرد و رضایت داد که با برنامه‌نویس بازى کند.
برنامه‌نویس نخستین سوال را مطرح کرد: «فاصله زمین تا ماه چقدر است؟» مهندس بدون اینکه کلمه‌اى بر زبان آورد دست در جیبش کرد و ۵ دلار به برنامه‌نویس داد.
حالا نوبت خودش بود. مهندس گفت: «آن چیست که وقتى از تپه بالا می‌رود ۳ پا دارد و وقتى پائین می‌آید ۴ پا؟»
برنامه‌نویس نگاه تعجب آمیزى کرد و سپس به سراغ کامپیوتر قابل حملش رفت و تمام اطلاعات موجود در آن را مورد جستجو قرار داد. آنگاه از طریق مودم بیسیم کامپیوترش به اینترنت وصل شد و اطلاعات موجود در کتابخانه کنگره آمریکا را هم جستجو کرد. باز هم چیز بدرد بخورى پیدا نکرد. سپس
برای تمام همکارانش پست الکترونیک فرستاد و سوال را با آنها در میان گذاشت و با یکى 

 

 

 

سرویسهای مبتنی بر پیامک SMS (Short Message Service):

ارتباطات برون شبکه ای
مراکز خدمات پیامک با سازمان ها، درگاه ها و... در ارتباط هستند و بنا بر توافق نامه ها و هماهنگی های شرکت ها امکاناتی را برای کاربران و نمایندگان خود در نظر می گیرند. به طور مثال شرکت AT&T به کاربر خود که شماره 5555-555-555 را دارد ایمیل را تخصیص می دهد و این کاربر از طریق این ایمیل می تواند پیامک ارسال و دریافت کند، دیگر ویژگی های این سرویس این است که ارسال اس ام اس از ایمیل رایگان است اما مقصد باید متناسب با تعرفه های استاندارد هزینه تحویل پیامک را بپردازد. تنها 160 کاراکتر اول ایمیل پیامک می شود و گوشی همراه هم تنها 160 کاراکتر می تواند به ایمیل ارسال کند.
سرویسهای مبتنی بر پیامک SMS (Short Message Service):

ارتباطات ماشین با ماشین:
پیامک برای ارتباطات ماشین به ماشین (M2M)  نیز استفاده می شود برای مثال، دستگاه های نمایش LED  وجود دارند که توسط پیامک کنترل می شوند و شرکت های ماشین یابی هستند که برای تبادل اطلاعات و یا مسافت سنجی از پیامک استفاده می کنند. به علت هزینه نهایی کمتر، GPRS به آهستگی جایگزین پیامک می شود. GPRS معمولاً توسط مجریان کوچک تلکو (شرکت های تلفنی) برای ارسال پیامک های بین المللی با هزینه های کمتر استفاده می شود.
سرویسهای مبتنی بر پیامک SMS (Short Message Service):

پیامک ها؛ محتوای ماورای متن:
اصولاً پیامک ها می توانند سرویس هایی ماورای سرویس های متنی را نیز برای کاربران شبکه های تلفنی پشتیبانی کنند.
پیامک ها می توانند برای ارسال محتواهای دیجیتالی مانند پیام های خبری، اطلاعات اقتصادی، لوگوها و یا زنگ گوشی نیز استفاده شوند.
اولین محتوای رسانه ای که محتوای آن ماورای متن بود، زنگ های پولی گوشی (Ringtone) بودند در سال 1998 فرستاده شد. در اوایل فقط گوشی های برند نوکیا قابلیت کار با این سرویس ها را داشتند. در سال 2002، تجارت جهانی زنگ گوشی به سود یک میلیارد دلاری رسید و در سال 2008، به 5 میلیارد رسید. 
سرویسهای مبتنی بر پیامک SMS (Short Message Service):

پیامک برای پرداخت هزینه:
امروزه، پیامک ها برای پرداخت های آنلاین خرد مانند هزینه سرویس های اشتراک گذاری فایل ها (File-Sharing) ، فروش نرم افزارهای گوشی، و یا ورودی های VIP نیز استفاده می شوند. خارج از دنیای آنلاین، افراد می توانند از طریق پیامک بلیط اتوبوس و یا از دستگاه های  ATM نوشیدنی بخرند، هزینه کارت پارک بپردازند، کاتالوگ یک مغازه و یا بعضی محصولات (مانند DVD های فیلم های حراجی و یا ...) سفارش دهند و بسیاری امکانات دیگر...
 

 

کارمندان مشتری مدار

مردم دارند و مردم را دوست دارند
همیشه جانب مشتری را می گیرند
به سوالات مشتری پاسخ مناسب می دهند
شیک پوش و خوش صحبت هستند
خود را به جای مشتری قرار می دهند
بیشتر به فکر ارائه خدمات هستند تا سود شخصی
با مشتری همانند میهمان رفتار می کنند
رفتار انها نشانگر این است که مردم و مشتریان در الویت هستند

نحوه برخورد با مشتری ناراضی
موضوع شخصی در میان نیست
آدم عصبانی چه می خواهد

چه باید کرد
اگر این انسانها بتوانند باعث تحریک شما بشوند و شماراعصبانی کنند,با برخورد نامناسب شما وضعیت
 سخت تر خواهد شد و این به ضرر شماست زیرا اگر متقابلا با بی احترامی با او جروبحث کنید نتیجه مطلوبی نخواهید گرفت

چگونه مشتری را آرام کنیم
با لحن صمیمی حرف بزنید
اگر ممکن است از نام کوچک افراد استفاده کنید و اگر لازم است خود را به طور کامل معرفی کنید
با مشتریان خوشامد گویی و احوال پرسی کنید
به حرفهای آنها خوب گوش کنید و با تکرار بعضی از جملات به آنها بفهمانید که موضوع برای شما جالب است
از جمله «این وظیفه من نیست»استفاده نکنید.این جمله باعث عصبی شدن فرد می شود
از به کار بردن عبارت مامورم و معذور بپرهیزید به جای ان بگویید « مقررات توسط شخص دیگری تبیین شده .شما می توانید با یشان تماس بگیرید.آیا مایلید شماره تلفن را در اختیارتان قرار دهم?»


مثال CSP: رنگ آمیزی نقشه
متغیرها: WA, NT, Q, NSW, V, SA, T
دامنه: {آبی، سبز، قرمز} = Di
محدودیتها: دو منطقه مجاور، همرنگ نیستند
مثال: WA ≠ NT یعنی (WA,NT)  عضو
{(قرمز,سبز),(قرمز,آبی),(سبز,قرمز)، (سبز,آبی),(آبی,قرمز),(آبی,سبز)}
گراف محدودیت
در گراف محدودیت:
گره ها: متغیرها
یالها: محدودیتها
گراف برای ساده تر کردن جست و جو بکار میرود
مسائل ارضای محدودیت
نمایش حالتها در CSP از الگوی استانداردی پیروی میکند
برای CSP میتوان فرمول بندی افزایشی ارائه کرد:
حالت اولیه: انتساب خالی{} که در آن، هیچ متغیری مقدار ندارد
تابع جانشین: انتساب یک مقدار به هر متغیر فاقد مقدار، به شرطی که با متغیرهایی که قبلا مقدار گرفتند، متضاد نباشند
آزمون هدف: انتساب فعلی کامل است
هزینه مسیر: هزینه ثابت برای هر مرحله
جست و جوی عقبگرد برای CSP
جست و جوی عمقی
انتخاب مقادیر یک متغیر در هر زمان و عقبگرد در صورت عدم وجود مقداری معتبر برای انتساب به متغیر
یک الگوریتم ناآگاهانه است
برای مسئله های بزرگ کارآمد نیست
انتخاب متغیری با کمترین مقادیر معتبر
متغیری انتخاب میشود که به احتمال زیاد، بزودی با شکست مواجه شده و درخت جست و جو را هرس میکند
سعی میکند فاکتور انشعاب را در انتخاب آینده کم کند
متغیری انتخاب میکند که در بزرگترین محدودیتهای مربوط به متغیرهای بدون انتساب قرار دارد
اکتشاف مقداری باکمترین محدودیت
این روش مقداری را ترجیح میدهد که در گراف محدودیت، متغیرهای همسایه به ندرت آن را انتخاب میکنند
سعی بر ایجاد بیشترین قابلیت انعطاف برای انتساب بعدی متغیرها
وقتی انتساب به X صورت میگیرد، فرایند بررسی پیشرو، متغیرهای بدون انتساب مثل Y را در نظر میگیرد که از طریق یک محدودیت به X متصل است و هر مقداری را که با مقدار انتخاب شده برای X برابر است، از دامنه Y حذف میکند

ایجاد سازمان یادگیرنده: یادگیری مرکز ثقل فعالیت‌ها خود سازمان‌دهی است که ویژگی سیستم‌های آشوب‌گونه است. به نظر می‌رسد، مهم‌ترین نقش مدیران در سازمان‌های آشوب‌گونه بسترسازی و ایجاد زمینه‌های عملی یادگیری مستمر سازمانی است. تفکر سیستمی و پویایی‌های اندیشه‌ورزی سیستماتیک می‌تواند نقش مؤثری در فرایند یادگیری فردی و سازمانی ایجاد کند.

 

منبع سایت ( * خانه قبرس *)

  • حسین نوبهار